2012. január 27., péntek

Kéztörés

Eltörtem a jobb kezem. :(
Kedden este történt. Munka után kis családom rábeszélt, hogy a közelünkben nyílt korcsolyapályán vezessem be 7 éves lánykámat a korizás örömeibe. Már másfél hónapja pedzegették, de én valamiért halasztgattam (most már tudom, miért), éreztem, hogy nem kell ez nekem.
Régi korcsolyám szűk volt már a lábamra, amit pedig kölcsönözni lehetett, nem olyan típusú volt, mint amihez szoktam. Nem voltam így "jégbiztos"... Egy rossz mozdulat, a lányka megbillent, én utánanyúltam, és végül mindketten elestünk. Én olyan szerencsétlenül, hogy eltört az orsócsontom a csuklóm felett. Egy órán belül a Sürgősségin megröntgenezték, helyrerakták, mert el is mozdult a helyéről, és begipszelték. 6 hét kényszerpihenő következik, az elmozdulás miatt rendszeres kontroll várható és könnyített gipszet sem kaphatok. :(
Ez a helyzet sok mindent átír a közeljövőm terveiből, de a lényegen nem változtat... Remélem, hamarosan Veletek is megoszthatom, miről is van szó...
Az a legrosszabb, hogy ilyen kézzel nem alkothatok.

Tudom, hogy miért történt ez a baleset. A gondolatokkal nem csak jót, a félelmekkel rosszat is bevonzhatunk. Én pedig féltettem az "értékes", kreatív ügyes kezemet a sérüléstől. Még egy munkatársamnak meg is fogalmaztam aznap, hogy vigyáznom kell a kezemre... És most pontosan az történt, amitől féltem... Az a tanácsom: NE féljetek! Úgy is minden úgy történik az Életben, ahogy történnie Kell.

Persze, sok lehetőséget is tartogat ez a helyzet: 1. ügyesedik a bal kezem, ez már pár nap alatt is látványos. 2. a nagylányom finom vacsit főzött a baleset estéjén, életében először, önszántából :)), 3. többet vagyok a Kedvesemmel, és élvezi, hogy "ki vagyok Neki szolgáltatva"... és még sorolhatnám...
Szóval, ez történt velem. 
Ne aggódjatok értem, mindent megteszek, hogy mielőbb meggyógyuljak, és igyekszem a legjobbat kihozni ebből az eddig ismeretlen, új helyzetből is. :-)
Köszönöm a Barátaimnak a felajánlásokat, a "csont-forrasztó" technikákat, energiát! Sokat jelent ez nekem...

5 megjegyzés:

  1. Ez tetszik, hogy nem süllyedsz a teljes reménytelenségbe, hanem meglátod a rosszban a jót is!
    Mielőbbi gyógyulást kívánok, pihengessél, azután tornáztasd a kezed!
    Egy nemrégóta követőd! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Kedves Vagy. :)
    Annyira "aktívkodtam", hogy most mindkét kezem csupa izomláz. Vissza kell fognom magam a rám nem annyira jellemző lustálkodásba. De már kitaláltam, hogy a gipsz után a horgolás remek csukló-torna lesz :)))

    VálaszTörlés
  3. Mielőbbi jobbulás kívánok és sok türelmet hogy jól viseld a "tétlenséget". Olvastam a Titok című könyvet abban is erről írtak, hogy ha sokszor gondolunk valamire akkor az előbb utóbb valóság lesz, és valóban így van, magam is tapasztaltam már számtalanszor. Úgyhogy gondolj sokat arra hogy hamar eltelík az a 65 hét és hogy szépen helyrejön a kezed! :-)

    VálaszTörlés
  4. 65 hét??? Nagyon szomorú lennék!!! Na, jó, tudom, hogy csak elírtad... :)
    Amúgy köszi :)
    Már tudom, mi oka és célja van ennek a helyzetnek... A végén még kiderül, hogy jó is, hogy így történt. Olyan tapasztalatokkal gazdagodom, amit másként nem szerezhettem volna meg... :)

    VálaszTörlés
  5. Bocsi csak"6" hét . Tényleg elírtam. . .

    VálaszTörlés