2013. január 5., szombat

Kötött nyuszi rendelésre

Egy kedves Hölgy, aki már korábban vásárolt tőlem horgolt macikát, most új kihívás elé állított, egy fényképet küldött egy kötött nyuszikáról.

Ehhez be kellett szereznem mindkét végén hegyes kötőtű készletet és tanulmányoztam, hogyan is kell használni. Kész ingyenes leírást nem találtam, sokat nézegettem a képet, mire rájöttem a technikájára. Az én nyuszim keze-lába horgolással készült, nem kötéssel, mint az eredetije.

Íme, az eredmény:
Ő volt az kívánság...

Persze, olyan fonalat nem kaptam, amiből a sál készült...

A kérés az volt, hogy a füle kisebb legyen.





Itt az általam készített nyuszika: kb. 10 cm magas. Ráadásként egy sapit is kapott.










Pucéran...

2 megjegyzés:

  1. közeleg a húsvét:-) csak még fázik a nyuszkó! Nagyon jól sikerült, Kicsit irigykedem is hogy mennyire ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Szerintem túlzol... Nálad nem jobban :)

    VálaszTörlés