2015. április 19., vasárnap

Waldorf baba tanfolyamot tartottam -1.

Nagy esemény volt nálam a hétvégén, megtartottam első waldorf baba készítő worshopomat. Szűk körben, de annál jobb hangulatban telt a két nap. A tervezett 10 óra helyett 14 órát szántunk a babáink elkészítésére, s közben jutott időnk az élet nagy dolgainak megvitatására is.

Az első nap végére majdnem elkészült a babák teste, a második nap hajat és ruhácskát készítettünk számukra.
Már most nagyon örültünk a kopasz, pucér babáinknak, azután folytattuk a munkát.
Babaruha varrás, nagyon ügyesen :)
A kézi és a gépi varrótudásunkat is sokat használtuk.
Folyik a lázas munka... :)
 




Egy kis igazítás... :)
Nagyon csinosak ezekben a színpompás ruhácskákban
Barátnők :)
Köszönöm, hogy együtt tölthettük ezt a hétvégét :)
Három a kislány
 Ezek voltak  számomra a tanulságok ezen a hétvégén:
  • Babát varrni gyönyörűség, többen együtt varrni még nagyobb gyönyörűség :)
  • Nagyon fontos, hogy aki eljön egy ilyen tanfolyamra, rutinos legyen a kézi és gépi varrásban, hogy tempósan tudjunk a csoportban haladni.
  • Legközelebb nem 2 napba fogom besűríteni a tanfolyamot, hanem 3 egymást követő szombatra fogom tenni, 3x4 órába.
  • Tanulságos volt megtapasztalni, milyen részletesen kell magyarázni a folyamatot. Tervezek online babavarró tanfolyamot is, most már tudom, hogy mely mozzanatok azok, amelyek bár nekem természetesek, de másnak nem. Így sokkal részletesebb, követhetőbb leírást fogok tudni készíteni.
  • Bár több fővel szerettem volna tartani ezt a hétvégét, végül örülök, hogy így alakult. Én is sokat tanultam ezen a hétvégén, a következő alkalommal könnyen boldogulok majd nagyobb létszámú csoporttal is.
  • Csodálatos volt látni a lányok lelkesedését és örömét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése