2013. március 14., csütörtök

Szerszámos szütyőke

Imádok kézimunkázni, kötni, horgolni, varrogatni, és szeretem, ha a legfontosabb szerszámaim, eszközeim kéznél vannak, és vihetem magammal, ahova megyek.

Korábban készítettem egy szütyőkét (meseváros mintával), amit nagyon szerettem, de hamar kinőttem. A horgolótűim kilógtak belőle és a szabóolló is csak szűken fért el benne.

Úgy döntöttem, most magamnak alkotok, kicsit el is engedtem a fantáziámat. Azt szerettem volna, hogy szerepeljen rajta jelképesen mindaz, amivel az utóbbi hónapokban szívesen foglalkoztam. Baba, horgolt maci, varrt és kötött babaruhák, stb.. Lehet, kicsit "csicsás" lett, de nekem nagyon kedves és praktikus is. Három cipzáras zseb van benne a szerszámtartók mellett, minden fontos belefér.
Ez egészen rólam szól :))))

 Lefényképeztem, mielőtt összevarrtam volna. Az alapja egy farmernadrág levágott szára, a rátétek maradék anyagokból készültek, illetve kötöttem-horgoltam őket. Kicsit színház jellegű is lett, nem véletlenül. Imádom a színházat és a munkám is hozzá kapcsolódik.







Ilyen lett összevarrva. A teteje cipzárral záródik.










A háta. Egy horgolt rózsa is jól mutat rajta. :)

 Berendezve. :)

Szeretem! :)))











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése