2014. április 21., hétfő

Új munkához új táska :)

Végre-végre-végre! Új munkahelyen kezdek Húsvét után. :)
Ennek örömére készítettem magamnak egy táskát. Aktatáskához hasonlót szerettem volna, persze némileg nőcisebb stílusban, belecsempészve valamennyit a saját stílusomból.

Az elejét, hátulját merevítettem, az aljába műanyag lapot (a lexán tetőnkből kimarad darabot) vágtam, hogy megterhelve is megtartsa a formáját. A talpára kis tappancsokat tettem :)

Az elejére patchwork hajtókájú zsebet varrtam, az oldalára is került két mágneszárral záródó zseb, a hátuljára pedig egy bővebb cipzáros zseb.
A belseje tele van praktikus zebekkel, tartókkal.

Méretei: 44 cm széles, 32 cm magas, 10 cm mély.
A füle állítható, kézben fogva, és vállon is használható.

Az elejét egy Pegazussal díszítettem. Ez jelképes, a leendő munkám kapcsán került rá. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése