2014. június 29., vasárnap

Kismama lánc és rágóka 4-5-6-7

"Rákattantam" a témára, és újabb szépségeket hoztam Nektek.
Az elsőt már rendelésre készítettem, Vikinek. A lánc 65 cm hosszú, és fa golyócskával "gombolódik". Ő a 4-es számú összeállítás.

 4-es
 
A következő, az 5-ös számú, egy rágóka, babajáték, ami karkötőként anyuci kezén is jól mutat. Vidám tavaszi-nyári színekben készült. Nem lehet szétkapcsolni. A karikánál fogva fel lehet akasztani a kiságyra, babakocsira.
Eladó.
5-ös számú összeállítás


 A következő két szépség összetartozik, de külön is megvásárolható. Lila, sárga, és aranybarna színben pompáznak.
Az első egy kismama nyaklánc, hosszú zsinórral, ő a 6-os számú összeállítás.
Készítettem hozzá egy rágókát (7-es számú összeállítás), mely karkötőként kiegészítheti a nyakláncot. Különlegessége, hogy fa golyócskával gombolódik, egy mozdulattal szétkapcsolható, és felakasztható a babakocsira, járókára, kiságyra.


6-os és 7-es számú összeállítás.

 
 Minden itt bemutatott ékszer biztonságos, kezelés nélküli fagolyókból, karikákból készül, és nem szöszölődő pamutfonálból horgoltam.

Ha tetszik valamelyik, vagy rendelni szeretnél más színből, írj nekem a Facebookon, vagy az editgv69@gmail.com címre! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése