2011. november 24., csütörtök

Kötött-horgolt babaruha

A múlt hétvégén nem volt kedvem elvonulni a varrószobámba, de valamit alkotni szerettem volna, ezért úgy döntöttem, bevackolok a kanapé sarkába, és kötök. Már régóta szemeztem azzal a zöld fonállal a fonalas dobozomban, amit valamiféle béka horgolásához vettem, még pár hónappal ezelőtt. A béka nem született meg, viszont most babaruha készült belőle. Körkötésű, hasonló, amit tavaly télen Katica babámnak készítettem. Szoknyáját 24 horgolt virág díszíti. Horgoltam hozzá egy kis kabátkát is, hogy ne fázzon majd a tulajdonosa. Mert baba még nincs, aki viselje. Addig is kis Luca lánykám kedvenc szülinapi babája lett a próbababa.
A cipő, táska, hajbavaló még nincs kész hozzá, ha megszületik az új baba, aki viseli, be fogom mutatni a kiegészítőkkel együtt.


 
Elkészült a baba ezzel a ruhával:

2 megjegyzés: