2011. november 13., vasárnap

Táska-vigasz

A hétvégém nem úgy alakult, ahogy terveztem, nem valósult meg egy programom, amire régóta készültem. Cserében, bosszúból (:-)) ???) megvigasztaltam magam. Varrtam egy táskát magamnak. Kedvenc színeimmel és motívumokkal díszítettem. Sokat melóztam vele, de megérte, holnap ezzel a pompázatos táskával billegek be a munkahelyemre:)
Mérete: 35x35 cm, füle 85 cm hosszú. Alja textilbőr, eleje kordbársony, és a hálószobánk káprázatos sötétítőfüggönyének maradék anyaga. Sok zsebe van, bélése maradék függöny-selyem. Vatelinnel merevítettem. Rátétes technikával lótuszvirággal, és a már nálam korábban is látott Om jellel díszítettem.





Míg varrtam, 6 éves kislánykám mellettem ült, és minden mozdulatomat figyelte. Aztán tűt, cérnát, és egy maradék anyagarabot kért, majd megtanultuk a tűbe fűzés, és a csomókötés bonyolult mozdulatait, végül megtette első kesze-kusza öltéseit az anyagon. Majd ügyesedik a keze, kitartóan gyakorol. Igen, így születik a kézimunkás... Mert legjobban a saját példánkkal tanítjuk, hogy ALKOTNI JÓ!

1 megjegyzés:

  1. Ez csodaszép lett:-) nagyon tetszenek a színei, meg a rátét az elején. Gratulálok hozzá! :-))

    VálaszTörlés