2014. október 10., péntek

Fotósátor házilag

Régóta gondot okozott számomra, hogy az elkészült alkotásokat olyan színvonalon fényképezzem, amit megérdemelnek.
Mivel a készen kapható fotósátrak meglehetősen drágák, ezért az itthon található dolgokból gazdálkodtam.
A kamrában találtam egy már évek óta nem használt harmonika szárítót. Ezt választottam a sátor keretének.
A nem szükséges elemeket lombfűrésszel kivágtam, és így kaptam egy 60 x 50 x50 cm-es keretet. A hátsó oldalon a közbülső elemet is megtartottam, hogy legyen, ami megtartja a kartonpapírt.
Körben itthon talált műselymet szabtam és tűztem rá, és a tetejére is ezt az anyagot terítettem. A világítást két spotlámpa szolgáltatja. Ezek fényét majd még fokozni kell...
A sátor aljára parafa lapot tettem, amin a karton szépen megtapad a helyén.
Amit az egészre költöttem: egy 50x70 cm-es fehér kartonpapír 150 Ft-ért :)

Elégedett vagyok az eredménnyel :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése