2014. október 8., szerda

Hordozós óriásbébi

Eddigi legnagyobb csecsemőbabámat készítettem egy kedves Maminbaba oktató kérésére.
A baba kb 5,5 kg-os, 68-70 cm-es.
Törzse 3 rétegű. A belső erős angin rétegbe töltöttem a kölest, és most a testanyag helyett erős rugalmas vásznat használtam, mégpedig duplán. Az elején és a hátán is  két, ragasztófátyollal összerasztott rétegból szabtam a testét. A végtagjain a csatlakozási felületeken szintén vásznat ragasztottam a testanyag alá.
A baba pucér, ruhácskát új családjától kap majd :)
A kérés teljesen alap baba volt, mindenféle kiegészítő (kidolgozott kéz és lábfej, haj, fül, stb) nélkül.
Egy-két hétig tesztelés alatt lesz, azután lehet majd rendelni is :)
A lenti képeken jól látszik az egyszerű baba és a kidolgozott baba közötti különbség.







70 cm - 5,5 kg alap baba és 65 cm - 4,3 kg-os kidolgozott baba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése