2014. október 14., kedd

Jupiter talizmán, hímezve

Különleges kéréssel fordult hozzám egy kedves ismerősöm. Új irodájába egy olyan faliképet szeretne, amely harmonizálja a teret és emellett a munkában és az életében is sikerhez segíti.
A Jupiter talizmánt választotta, s arra kért, 40-42 cm-es nagyságban hímezzem ki számára. Bordó alapot és aranyhoz hasonló színű mímzőfonalat választottunk.
Az alap bordó vékony szövet, mely nem rugalmas (egyik irányban így is kicsit összehúzódott a hímzés alatt...)

 Ezt a képet kaptam. Érdekelt, hogy a jelek mit jelentenek, ha már ilyen bensőséges kapcsolatba kerülök velük...
A talizmán jelentésére a következőket találtam:

"Ez a bőséget, termékenységet, szerencsét, üzleti sikereket, anyagi gyarapodást és gazdagságot hozó Jupiter talizmán a következő, önmagukban is igen hatásos elemekből tevődik össze: Felül héber betűkkel felírva a Jupiter planetáris intelligenciájának, Yahphielnek a neve olvasható. A belső körben, a háromszögtől jobbra a Jupiter planetáris szellemének, Hismaelnek, Balra Yahphielnek, a háromszög alatt pedig a Jupiter olümposzi szellemének, Bethornak a szigilluma helyezkedik el. A háromszögben középen a Jupitert jelképező korona, felül a bolygó közismert asztrológiai szimbóluma, alul a vele társított két álllatövi jegy, a Nyilas és a Halak ábrája, közöttük pedig Jupiter pecsétje látható. A körgyűrű két oldalán a Jupiterrel azonosított két geomanciai alakzat, az Acquisitio(megszerzés) és a Laeititia(öröm), alsó részén pedig a Jupiter angyalának, Zacharielnek a jele fedezhető fel."

 Először CorelDraw-ban kinagyítottam a képet megfelelő méretűre, majd részletekben kinyomtattam, s a részeket összeillesztve összeragasztottam.
Ezután egy nagy üveglap felett - mely alá gyenge fényű lámpát tettem) a papírról átmásoltam a szövetre a mintát.
Ezután 3 napnyi szorgalmas böködés, hímzés következett... :)

Nekem tetszik az eredmény. Vastagabb anyagra hímezve akár díszpárnának is el tudnám képzelni :)
A keretezés folyamán figyelni kell majd a kasírozásnál arra, hogy a minél kerekebb legyen a forma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése